joi, 11 mai 2017

Focalizează-te pe un singur angajament



De multe ori de dorim să ajutăm, să progresăm rapid și invariabil, să derulăm mai multe activități simultan. Ce se întâmplă adeseori este că dacă lucrăm la două activități simultan reușim să le facem pe amândouă pe jumătate.





Dacă lucrăm la mai multe activități în același timp ajungem să simțim adeseori tensiune sau nemulțumire deoarece le înțelegem superficial și atunci când le finalizăm poate simțim că nu ne-am străduit pe cât am fi putut. Ne putem liniști gândindu-ne că în timpul limitat pe care l-am avut la dispoziție am făcut tot ce puteam, însă acest gând ne liniștește până data viitoare când ne implicăm în mai multe activități simultan.

Cu toții ne-am asumat mai multe angajamente sau obligații sau deadline-uri. Le putem spune oricum, ne-am promis și le-am promis și altor oameni că vom finaliza acea activitate până la o oră sau până la o dată stabilită.


Astăzi alegeți un angajament în care chiar doriți să investiți. Oricare angajament este suficient de bun – fie că este un deadline de la muncă sau timp petrecut alături de cineva drag. Gândiți-vă să vă implicați 100%. Cum anticipați că vă veți simți în timp ce vă bucurați de onorarea acestui angajament?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu